marți, 14 septembrie 2010

România- ţara tuturor posibilităţilor

Am tot văzut pe la Tv, pe net că vara aceasta, şi nu numai, românii s-au înghesuit să mergă în vacanţă în Bulgaria.Ştiam unul din motive, cel al banilor dar vroiam să văd dacă e şi alceva. Aşa că am început să caut pe net despre Bulgaria pentru a vedea ce au ei şi nu avem noi.
 Am găsit un filmuleţ de promovare a turismului lor şi m-am gândit să caut unul de la noi pentru a face o comparaţie. Ce ziceţi care e mai bun?







Eu sincer cred că România e mult mai frumoasă.Când mă uit la filmuleţ văd o Românie foarte frumoasă, o Românie "bogată", bogată în frumuseţi ale naturii şi nu numai (munţi, deltă, mare, vulcani noroioşi, castele, mănăstiri şi cred că lista poate continua) dar în acelaşi timp şi foarte săracă. O Românie care categoric ar fi peste Bulgaria, dacă ne-am bate un pic capul şi am face ceva cu aceste locuri minunate.
Eu încă mă întreb...de ce nu face nimeni nimic în privinţa asta? Noi avem dar nu facem nimic, alţii nu au dar improvizează. Aceasta este singura diferenţă dintre noi şi Bulgaria.

2 comentarii:

  1. Adevarul e ca da avem cu ce ne lauda, dar nu am stiut si nu vom sti sa profitam de asta.Pacat. Suntem, cred, printre putinele tari din Europa care au toate formele de relief.Bulgarii nu au mai nimic dar spre deosebire de noi sunt mai inteligenti.Pacat, mare pacat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă românii ar fi la fel de disciplinaţi şi muncitori ca si nemţii, iar nemţii ar fi la fel de talentaţi ca noi atunci aceste două popoare ar domina planeta

    RăspundețiȘtergere