luni, 13 septembrie 2010

Prima zi de şcoală

13 septembrie, prima zi de şcoală, asta s-ar fi întamplat în cu totul altă circumstanţă dar în cazul de faţă, se presupune că eu încă mă mai bucur de 17 zile de vacanţă. Ceea ce e grozav!Şi aici intervine acel ,,dar” . Doar că azi m-am întâlnit cu foştii colegi dar şi cu cei care vor continua să îmi fie colegi( până în prezent unul dar mai există şanse pentru al doilea, să sperăm) să ne scriem în albumele de clasă, sa ne vedem, să depânăm amintiri, aşa ca în prima zi de şcoală(pentru că până acuma nu am avut timp din mai multe motive, normal)şi m-a cuprins nostalgia timpurilor vechi...Am realizat că o etapă din viaţa mea a trecut. O etapă frumoasă cu bune şi rele, cu realizări şi eşecuri, cu fericiri şi necazuri, cu zâmbete şi plânsete.
Oricum viaţa merge mai departe, şi chiar dacă o etapa s-a încheiat, o alta abia începe.

Vă mulţumesc tuturor celor care aţi fost alături de mine, m-aţi spijiniti şi intr-un fel sau altul aţi făcut parte din viaţa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu